Promocją piwa zajmuje się odpowiednio przygotowany dział marketingowy. Jego działania polegają na reklamie produktu. Piwo było obecne na wielu imprezach browarniczych m.in.: festiwal piwa, jarmarki i targi spożywcze.
„Utrzymanie zainteresowania produktem wśród klientów jest trudnym procesem. Trzeba dokładać wszelkich starań, aby klienci byli zadowoleni. Ważna jest jakość produktu, który się sprzedaje. Musi ona być na stałym lub wznoszącym się poziomie. Dzięki czemu powstaje co raz to większa grupa konsumentów lubująca się w naszym trunku. Gdy zaistnieje się w swoim regionie warto również rozszerzyć sprzedaż i marketing na większy obszar tj. całą Polskę.Zainteresowanie piwem tradycyjnym, regionalnym jest bardzo duże. Nasze piwo jest warzone wg dawnej receptury, cieszy się uznaniem koneserów browarnictwa, ale także zwykłych klientów. Sprzedaż utrzymuje się na wysokim poziomie, nie tylko w naszym rejonie, ale także w wielu większych miastach w Polsce.” ~ powiedział Dyrektor Browaru Tenczynek, Piotr Dusza
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz